2 mars 2011 - Nu funkar det igen!

Godmorgon! Internetet valde att fungera igen nu på morgonen, så det var väl för att jag skulle komma i säng tidigt! Vilket var väldigt bra, eftersom Julia vaknade klockan 6 imorse! Vet inte varför, men det gjorde hon och ville inte ligga i sin säng mer, så jag flyttade över henne till min säng och la henne ner där. Hon trilskades en stund, men när alarmet ringde halv 8 låg hon på min arm och sov. Jag tycker hon är så söt när hon sover och får dåligt samvete om jag väcker henne, så jag bestämde att det inte var så bråttom. Vi låg kvar i ca 20 minuter till Julia vaknade till. Jag bytte Julias blöja och slängde sen på oss lite kläder och gick ner med tvätten. Nu sitter vi och äter frukost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0