19 mars 2011 - Lördag

Julia sitter och äter frukost. Rostad macka med kaviar på! Jag hade tänkt att undvika mat med gluten i ett tag, men jag har inte hunnit handla på ett tag, så det var det enda som fanns. Dock tror jag inte att hon är glutenintolerant. Har inte varit något problem med henne sen innan magsjukan. Hon fick väl ut allt ur systemet då, kan jag tro!

Det enda jag har planerat för dagen är inköp av lite mat och att diska! Ska väl försöka packa lite smått annars, och imon kommer Andreas och Tessie och hjälper mig ännu mer. Sista helgen jag bor i den här lägenheten. Undrar om jag kommer sakna det? Jag är ju inte direkt förtjust i lägenheten, men jag har ändå haft många fina stunder här. Kommer dock inte sakna det så mycket att jag önskar jag slapp flytta! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0