17 mars 2011 - Väntar.

Det ser verkligen värre ut här än vad det någonsin har gjort! Praktiskt taget alla våra kläder - undantag de som inte är rena - ligger på min morgonrock på golvet, massa påsar och kassar på smått och gott i. Men det är inte fullt så stressande som det brukar vara, eftersom jag vet att när den här dagen är slut så kommer det mesta vara långt härifrån. Eller ja, 5 mil härifrån. Går och funderar på vad jag vågar skicka ner, och vad jag tror att vi kommer behöva den sista veckan. Men ska ju inte göra något speciellt!

Nu har Julia lagt sig igen, och jag väntar på att klockan ska bli 11 så jag kan sätta igång första tvätten. Finns inte så mycket mer jag kan packa förrän Tessie kommer hit med lite kartonger och påsar. Och plocka fram allting är ju inget annat än idiotiskt eftersom Julia faktiskt kommer gå runt i lägenheten de ca 6 timmarna som det är kvar tills Tessie dyker upp! Dock tänkte jag ta en promenad till KT när tvättiden är slut och lämna tillbaka filmerna som jag hyrde förra veckan, samt gå in på apoteket och köpa Miniderm till Julia. Hennes kinder har blivit alldeles röda och det ser konstant ut som om hon varit ute i kallt väder, även om hon inte varit det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0