17 mars 2011 - Uppe i ottan

Julia har helt plötsligt börjat tycka det är trevligt att starta dagen tidigt och utan barmhärtighet! Klockan 6 början hon skrika allt vad hon kan. Ibland är hon ledsen, och då är det ju en sak, men ibland skriker hon bara för att skrika typ. Det är ett riktigt dåligt sätt att vakna på, och hela morgonen blir förstörd. Det är typ som att vakna till sin egen röst! Jag hade en inspelning av mig själv som alarm på mobilen en gång. Fruktansvärt!
Vi låg i sängen en halvtimme ungefär innan vi gick upp. Hon håller fortfarande på att äta frukost. Det tar sin lilla tid för henne att peta i sig sina kaviarmackor, men hon är i alla fall lugn! Klockan 11 ska jag ner och tvätta igen, och då hade jag tänkt att Julia ska sova! Får se hur det går...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0