17 mars 2011 - Tvättmaskin från år 1862 - F.K!

Jag är så jä*la trött på tvättmaskinerna som finns på det här stället! De har alltid varit dåliga, men idag tar det fanimej priset! 4 jäkla gånger har den ena maskinen, helt utan orsak, avbrutet tvättningen! Allting blev utdraget, så nu har jag alltså bara kunnat tvätta hälften av vad jag hade planerat!
Sist när jag var nere satt jag och väntade på att maskinen skulle bli klar. Det var då 13 minuter kvar! När det gått 7 minuter stannade den igen, och jag fick trycka på den. Sen stod den på 6 minuter i typ 5 minuter, innan jag valde att gå därifrån. Har en känsla av att jag kommer behöva ringa efter hyresvärdarna som får komma och få ut mina kläder! Ska nog köra på handtvätt i fortsättningen! Slippa lägga sitt liv i händerna på opålitliga maskiner!
Går ner igen om 10 minuter så får vi se om det skett något. Annars blir det till att ringa! Inte för att jag direkt har tid att stå och vänta på att de ska komma och fixa det. Åt fanders också..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0