17 mars 2011 - Packad

Tessie och jag har spenderat hela kvällen - mattid borträknat - med att packa ner leksaker, kläder och glas! Nu är det nästan tomt i garderober och köksskåp, men golven är fulla med kartonger och säckar. De ska snart bli ändring på det dock, för Tessie är nu och hämtar bilen. Sen ska vi packa ner allt!

Tessie la även Julia ikväll, och det gick jättebra! Lite gnälligt i början men det verkade bli bra så fort hon fick vällingen i munnen. Så himla skönt att veta att Tessie funkar så bra med Julia! Då kan jag ju lämna henne där och sen ge mig iväg på äventyr utan att behöva vara nervös!
Kanon då jag planerar att åka hem till Sara och ha myskväll där så fort vi kommit iordning i Åsa. Känner att jag verkligen behöver lite egentid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0