17 mars 2011 - Julia, var är du??

Jag tror jag har förväxlat mitt barn med någon annans! Hon är ju identisk med Julia utseendemässigt, men humöret är inte hon! Julia är en glad unge. Det är inte den här ungen! Arg jämt, känns det som. Ett fruktansvärt humör, skriker och slåss, sparkas och kastar saker omkring sig. Hon är så idiotiskt stark också! Det gör ju svinont att få en spark utan henne. Särskilt struphuvudet är ömt...Igen, jag hoppas, hoppas, hoppas att det "bara" tänderna som ger sig till känna. Och jag tycker synd om henne! Vet inte varför det ska ha så bråttom på henne. Varför ska det komma åtta tänder på samma gång? Fast det kanske är lika bra att få det gjort. När de här är ute har hon ju sexton(!?) tänder och sen är det bara fyra kvar. Väx klart nångång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0