16 mars 2011 - Så. Himla. Arg.

Julia är verkligen på fruktansvärt humör idag. Hon har varit det rätt mycket den senaste tiden, och jag hoppas att det är pga alla tänder som håller på att växa och inte att hon bara är sån. Grinig, sur och arg, alltså..! Hon har i alla fall fått gå och lägga sig en stund nu, då hon verkade trött. Ville dra ut på det egentligen, så hon somnade strax innan 11 och jag på så sätt lugnt kunde gå ner till tvättstugan, men det gick inte riktigt längre. Dock har hon inte somnat än, men jag skulle inte tro att det tar jättelång tid. Och hon lär ju sova längre än till 11, så det blir ju bra ändå! 

Jag har bara hunnit med disken hittills, så har rätt mycket kvar. Suck. Känner mig inte alls lika motiverad som jag gjorde i morse! Motivationsmördare att titta in i vardagsrummet efter att Julia arit där! Om det är något hon är duktig på så är det att stöka ner! Får ju magsår...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0