14 mars 2011 - Födelsedagsbarn

Nu ligger min lilla älskade argbigga till dotter och sover sen ett tag tillbaka, och jag sitter här och är överlycklig att jag äntligen kan använda internet! Kommer nog inte vara bra för min nattsömn dock.

Tänkte jag skulle passa på att gratulera lilla Mira ännu en gång. Det är hennes stora dag idag, fyller ett helt år! Så himla konstigt att hon redan är så stor. Nästan konstigare än när Julia fyllde ett, men det är ju inte så konstigt. Jag ser och följer Julias utveckling varje dag, och även om jag har kontakt med Mickan praktiskt taget varje dag, så ser jag ju inte framför mig hur Mira växer. Minns dagen för ett årsen när hon föddes. Det var stort! Vi hade väntat så länge (10 veckor och 2 dagar) på att hon skulle komma så vi kunde träffas alla 4. Jag grät när jag reda på att hon kommit. Och blev så glad att det var en flicka. Det blev så himla perfekt, liksom!



Våra fina flickor sommaren -10




Sötaste födelsedagsflickan! <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Å vad fint skrivet. Våra fina flickor:)

2011-03-14 @ 20:51:18
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: mia

Ja, de är så fina så det finns inte! :)

2011-03-15 @ 08:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0