1 mars 2011 - Gått över

Nu är det mars! Känns som att nu borde vi gått förbi vintern. Nu ska väl våren ändå komma!? :)

Julia blir 14 månader idag. 1 år och 2 månader. Helt fantastiskt vad fort tiden går!



Jag och Julia för ett årsen!

Julia väckte mig vid halv 8 som vanligt, även om jag kanske inte riktigt vaknade redan då. Låg och sträckte lite på mig innan jag hittade orken att ta mig upp. Höll på att fastna vid Tv:n igen igår då Oscarsgalan började på 5an precis när jag skulle gå och lägga mig. Jag tittade medan jag åt och sen tvingade jag mig själv att slita mig från Tvn och gå och lägga mig.

Idag är det tvättning som gäller. Hua så tråkigt det är! Men nödvändigt, så det är bara att bita ihop och få det gjort. Sen får vi se om vi tar en sväng till redbergs när vi är klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0