9 juni 2011 - Tänk vad dagen gått fort...

Idag lagade jag middag. Blev Mickans berömda pestotorsk. Kan nog äta ihjäl mig på det! Eller på de soltorkade tomaterna i alla fall! Julia har ätit med stor aptit hela dagen! Känns skönt, eftersom det var lite sådär med den under de riktigt varma dagarna.
När maten var uppäten var det snart dags för Julia att sova. Dock sov hon ju middag rätt sent, och länge, idag så jag bestämde mig för att inte skynda med nattningen för att försöka undvika en ledsen kväll. Jag gjorde dock iordning vällingen, gick upp och bytte på henne och sedan la vi oss i min säng och läste en bok. Julia låg jättestilla och lugnt och tittade på bilderna. Hon var helt fascinerad! Köpa hem lite böcker kanske? När sagan var slut fick hon ligga och bläddra lite i boken själv medans jag lite diskret började slänga ner. Jag tog bort boken och kurade ihop mig bredvid henne, sjöng lite sånger och klappade henne på ryggen. Sedan fick hon sin välling och jag la henne i sängen och...tyst!! ....tills jag hunnit komma till trappan! Då satte hon igång och panikskrek verkligen. Jag lät henne ligga en stund i hopp om att hon skulle somna, men det gjorde hon såklart inte. Så jag gick och tog upp henne och satte mig i sängen och vaggade henne. Det tog en liten stund, men till slut somnade hon sådär mysigt i mitt knä. Inte så ofta det händer! Min lilla skrutta har blivit så stor!<3



En inte så smickrande bild på mig och det allra finaste jag har 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0