9 juni 2011 - Godnatt gott folk

Nu slänger jag in handduken för idag! Märker att man börjar bli gammal (Hmm...?) när ögonlocken hänger blytunga när klockan inte ens är 22! Nästan tantvarning på det! Eller kanske småbarnsförälder? Gränsen är hårfin...! ^^

Sen Julia somnade har jag och Tessie suttit framför våra datorer i soffan och kollat på kläder. Vi har länge gått och pratat om att vi ska beställa hem, men det har liksom aldrig blivit av. Vet inte om det kommer bli av den här gången heller, men det är ju alltid kul att låtsas. Det börjar närma oss en ullaredatripp också. Även om de inte har några direkta kläder till mig, så har det ju en del fint till Julia och det känns som hon alltid behöver något nytt. Nu har växandet dock lugnat ner sig aningens, vilket känns bra i plånboken. Men hon behöver verkligen ett regnställ! Vill inte att regn ska hindra oss från att gå ut! Det är ju det roligaste som finns att plaska i regnet, det kan hon ju inte gå miste om. Men, som sagt, måste ha lämpliga kläder för det är ju inte värt att bli sjuk...!



Min älskade lilla bebis. Var tog du vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0