8 juni 2011 - Onsdag

Är det onsdag idag? Ja, det är det va! Eller...? :s

Julia vaknade klockan 06:00 imorse. "Ofta!", tyckte jag och la henne bredvid mig där vi båda somnade om. Till 07:30 i alla fall ligga hade jag bestämt mig för, och nästa gång jag vaknade var klockan en timme efter det. Så det var bara till att gå upp. Julia var skitförbannad vid frukostbordet. Ville inte alls äta, utan var alldeles för distraherad av katten som var utanför. Hon ville ju ut och leka med honom. Hon har fått sån stark röst att det näsan är obehagligt när hon skriker. Hon har ju alltid haft röstresurser, men man märker verkligen att hon börjar bli stor. Till slut fick hon ätit upp sin youhurt i alla fall, och då fick hon gå ner. Jag har fortfarande magkramp, men det börjar avta. Dock känns det som om det är påväg lite magkatarr nu istället...mysigt! *Suck*
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Får se vad vädret tillåter. Jag har i alla fall diskat sen igår och plockat lite skräp från rummet. Ska nog tvätta mina sängkläder idag. Måste dammsuga också! Julia har dragit in hela gräsmattan känns det om! Så det finns ju att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0