8 juni 2011 - Nu kommer posten!

Julia var på uselt humör! Verkligen fruktansvärt dåligt humör! Jag förstod inte vad som var fel, men anade att hon kanske var hungrig. Hon åt iofs frukost sent, men det var ju inte så mycket. Så jag värmde upp maten som blev kar sen i söndags, och hon åt. Och åt. Och åt! Det var nästan så jag trodde hon skulle slicka tallriken. Förutom middagen igår har jag inte sett henne äta med sån aptit på flera veckor. Härligt!
Jag bestämde mig för att testa att lägga henne, trots att jag inte trodde att det skulle funka. Men tji fick jag, och hon somnade bums och ligger fortfarande i sängen. Ibland bara klickar allt! Så skönt när det gör det. ^^ Nu ska jag ut och hämta posten och se om min avi ligger där som jag väntat så länge på! *Hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0