7 juni 2011 - Morgonpromenad

Trots åska och regn (som det tydligen varit inatt) har Julia och jag båda sovit som stockar. Tror vi var trötta! Dessutom vaknade inte Julia förrän halv 9, så i har fått sova ut. Skönt! Morgonen började med gröt för Julias del. Jag har kommit fram till att hon inte är någon mackmänniska. Hon äter hellre youghurt, gröt eller flingor osv. Däremot tycker hon väldigt mycket om pålägg, framför allt ost! Så, som vilken annan unge som helst, plockar hon av pålägget och äter det. Sen räcker hon fram brödet som blev över och vill ha mer pålägg på. Så det är bättre att ge henne något annat.

Efter frukost tänkte jag gå ner till Öppna Förskolan, men idag är en sån där dag man borde få lite saker gjort hemma, eftersom det är lite grått och disigt. Det ska det iofs vara hela veckan, men det är ju skönt att få det gjort! Jag ska röja lite i mitt rum och tvätta lite kläder, diska osv. Beroende på vädret så kanske det blir en promenad senare. Öppna förskolan får bli på torsdag istället! Men vi tog i alla fall en kort morgonpromenad när Julia hade ätit färdigt. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0