7 juni 2011 - Kramper

Jag hann slänga in en tvätt samt diska innan vi gick på våran promenad. Men jag lär ju inte hinna plocka undan i rummet något eftersom klockan blev så mycket. Nu är det snart middag och sen ska Julia i säng! Kanske hinner ge henne en snabb dusch. Kan behövas! Men om inte så kommer det ju en dag imorgon också!
Usch, jag har så ont i min mage! Mensrelaterade kramper i typ hela magen, ryggen och...överallt, typ :/ Det var det bästa med att vara gravid, ingen mens! :p Nej men det är riktigt jobbigt! Ska nog sluta vara kvinna och bli en stor och stark man istället! ^^


I'm more of a man that you'll ever be.
I'm more of a woman that you'll ever get!
                                     // Angel Dumott Shunard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0