3 juni 2011 - Godnatt

Igår orkade jag inte blogga. Vi gjorde inte så mycket i alla fall. Var en sväng på Willys och handlade med Andreas, Tessie och ,såklart, Julia.

Idag har det varit riktigt sommarväder! Julia och jag har varit i kungsbacka hela dagen och träffat "en vän". Varit jättemysigt! Men vi var alla lite möra efter att ha gått runt kungsmässan ca. 4ggr och sedan en kort säng på torget, så strax innan 18 tackade vi varandra för dagen och åkte till våra respektive hem. Julia var så trött att hon hade svårt att öppna ögonen efter varje blinkning, så hon somnade gott. Vi andra har tittat på film, "Kongo", med världens sötaste gorilla som var en blandning mellan Julia och min älskade hund Puck, som tyvärr dog -06. Ville ta med den lilla gorillan hem och krama om den! ^^

Imorgen hoppas vi på lika fint väder som det varit idag! Tänkte i så fall låta Julia inviga sin uppblåsbara pool, samt sina badbyxor som än ligger oanvända i lådan. Jag hade tänkt försöka mig på att klippa gräset, hur det nu kommer gå. Tessie ska jobba och Andreas ska ner under huset och städa, så jag har ju ingen barnpassning. Kanske jag kan vänta till på söndag, eftersom Frida, Tessies syster, ska komma hit i helgen. Hon passar säkert gärna Julia medan jag klipper gräset! Vi får se, vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0