28 juni 2011 - Tyst som en mus

Hittills har Julia sovit non-stop utan ett ljud. Nästan så jag blir lite nervös. Väldigt sällan det inte låter något alls från henne när hon sover. Men ska jag börja klampa in där och titta så vaknar hon ju, och det vill vi ju inte. Hon behöver en lugn kväll.
Vi har kollat på film, "Love and other drugs". Fin film! Nu startas tydligen en till är. "I am number 4". Tror dock inte jag kommer glo helhjärtat på den. Undrar vad som sker i morgon! Vill in till kba och köpa min efterlängtade cykelstol till Julia. Men verkar kanske lite jobbigt att ta på bussen? Borde kanske vänta till på torsdag dessutom, då vi ska ta en trip till Ullared. Hmm...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0