28 juni 2011 - Tagning 2

Vi var ju en sväng på stranden innan, jag, Tessie och Julia. Var faktiskt riktigt härligt! Blåste lite så det var inte för hett, men tillräckligt varmt för att vi inte skulle frysa. Dock var första närkontakten med vattnet fruktansvärd och jag trodde barnen och alla som glatt plaskade runt var helt från vettet. Dock vande man sig rätt fort och då var det rätt härligt att dyka runt. Julia satt på Tessie arm och log av skräckblandad förtjusning.

Vi hade nog legat där nere i 2 timmar innan vi bestämde oss för att gå hem och duscha av oss samt äta middag. Julia var helt slut redan vid middagen och satt mest och glodde rätt fram. Nu ligger hon och sover, nyduschad och mätt, och jag hoppas det blir en bättre kväll än igår. Fönstret har stått öppet hela dagen (inte för att det gör någon nytta...) och jag har hängt upp ett stort, svart överkast över fönstret så det är riktigt mörkt där inne. Vi håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0