27 juni 2011 - Midsommar 2011

Julia sov middag rätt länge på midsommareftermiddagen så vi kom inte ner till firandet förrän ca. 13.30. Vi missade precis dansen, tyvärr, men det får bli nästa år! Vi fick en godispåse och lyssnade på lottdragningen. Jag vann ingenting, men jag hade inte köpt några lotter heller. Så det hade ju varit märkligt om jag vunnit :p

Sedan gick vi upp tll huset och fortsatte firandet där. Var rätt lugnt och väldigt mysigt! Julia och Mira kramades och slogs om vartannat, som alltid. Så söta var de! Äsch, ni får lite bilder istället!



Jag, Julia, Mira och Mickan vid Midsommarstången




Försökte få en bra bild på flickorna. Det gick väl sådär! Bättre än såhär blev det inte.




Julia och Mira leker med det roligaste som finns: Stenar!




Busflickor!




Älsklingsbusan!




Sötaste Mira!




Mira och Julia rockar




Mira med sin fina mamma




Finaste flickorna!




"Ela" och Julia.




Julia får låna Miras jättefina mormor ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0