27 juni 2011 - Ikea, Babyproffsen, Willys

Idag har vi varit på en mindre roadtrip jag och alla mina sambor. Vi började med Ikea, där jag skulle köpa madrass till Julias nya säng, samt "staket". Fick med mig det och även ett madrasskydd (för blöta nätter..), några plastglas samt tre plasttallrikar. Allt till Julia, såklart. Sedan åkte vi vidare till Babyproffsen där Andreas och Tessie skulle titta lite på barnvagnsutbudet. Är ju inte aktuellt att köpa riktigt än, då det är ett tag kvar till nedkomst, men det riktigt rycker i fingrarna på dem. Särskilt Andreas som nästan helt och hållet bytt kvällsnöje; Från "Call of duty" till "barnvagnar.se".

När vi hade gått runt där ett bra tag var det matinköp på Willys. Fyllde väl praktiskt tagit en kundvagn med massa mat, blöjor osv. Sedan åkte vi hem! Tessie satte igång med maten och jag "snickarade" ihop Julias säng. Gick rätt fort faktiskt! Är riktigt händig av mig ^^
Julia älskade sänger från ögonblicket den var ihopsatt! Hoppade upp i den och lyfte jag ner henne, var hon uppe igen på 2 röda. Jag fick inte ens bädda den! Dock när jag skulle lägga henne för natten såg hon aningens panikslagen ut och började gråta och jag antog att jag skulle få sitta där med henne ett antal timmar innan hon skulle slappna av. Men hon somnade efter 10 minuter! Stort! Är dock förberedd på en jobbig gråtkväll..



Julia i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0