22 juni 2011 - På senaste

Här har det varit tyst i några dagar. Någon måste bli bättre på att uppdatera! Vad har hänt sen sist då..? I förrgår var Julia med mig hos mvc i kungsbacka. Plockade bort spiralen eftersom jag har haft så ont. Får minipiller istället så får vi se hur det funkar! Igår åkte vi in till Kba igen, för att träffa Mickan och Mira den här gången. Vi letade efter en klänning till mig att ha på mig på bröllopet den 2 juli. Efter mycket om och men hittade vi äntligen en jättefin långklänning. Tessie ska hjälpa mig och lägga upp den (typ 2 meter...) då jag inte är så lång. Men den satt jättefint och var bekväm. Perfekt! Ska hem till Mickan någon gång i nästa vecka och rota igenom hela hennes skogarderob och se om jag kan låna något. Bara så du vet det, Mickan! :) Har ju väldigt dåligt med skor!

Mitt liv har dessutom typ löst sig, och jag är typ lycklig! :D Härligt! Känner mig helt annorlunda och lätt i kroppen. Så skönt.

Nu sitter jag och väntar på att Julia ska somna. Vilket hon verkligen inte vill! Hon är pissed off och ligger i sin säng och gapar och skriker. Men hade hon inte varit trött så hade hon inte fört sånt oväsen. Hon behöver sova, men hon förstår inte det själv. Hade tänkt att gå bort till någon lekplats efter hon har sovit (om hon nu gör det någongång). Får se hur vädret blir bara. I morse verkade det hoppfullt, men nu börjar det bli väldans grått och opålitligt. Svensk sommar, liksom! Börjar bli lite långtråkigt.

Nu tystnade det..? Nej, nu började hon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0