17 juni 2011 - Fredag

Nu har det varit dåligt med uppdatering här. Men jag har helt enkelt struntat i det :p Händer inte så mycket. Vad jag minns :/
Julia och jag var och hälsade på dagis igår. Hon behövde leka av sig lite, så jag tänkte gå till lekplatsen med henne, men när jag gick förbi och såg att alla barnen var ute och lekte i det fina vädret bestämde jag mig för att gå dit istället. Hon hade jätteroligt!

Det har varit några extremt gnälliga dagar här. Skitjobbigt! Men tror det kan vara för vi håller på med nappavvärjning. Inte helt och hållet, men på dagarna. Hon får bara ha nappen när hon ska sova. Igår var hon utan hela dagen, förutom när hon sov middag då. Går ganska bra faktiskt, bortsett från gnället då. Men det kan  man ju ta! Lika bra att börja nu, så blir det kanske inte lika tufft när det är dags att säga farväl till napparna för alltid....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0