11 juni 2011 - 08:59

Innan jag gick och la mig igårkväll sa jag till Andreas "Vaknar hon innan klockan 09 så....", ja sen blev det inge mer för vad kan man egentligen göra åt saken? När jag tittade på klockan när hon vaknade imorse var hon 08:59. Innan 09 alltså! :p Men men, hon låg rätt lugn i sängen och väntade på att jag skulle vakna till. Övade på att säga namnen på människorna omkring sig. Hittills kan hon säga "Teees" (=Therese), "Dea" (=Andreas), "Mila" (=Mira), "Sala" (=Sala). Försöker lära henne morfar, men hon har lite svårt med "f". Det närmaste vi har kommit är Moba. Men, jag menar, vi närmar oss ju! Och hon vill ju lära sig. Så duktig min tjej <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0