10 juni 2011 - Städa

Natten har varit bra. Julia vaknade och grät en gång men tystnade direkt när hon fick nappen och filten. Sedan var det tyst! Hon vaknade väl strax innan 8. Allt som vanligt, alltså! Hon har ätit frukost 2 ggr. Först fick hon sin gröt, som hon dock inte åt lika mycket utav idag som hon vanligtvis gör. Istället satte hon sig med mig och Tessie när vi skulle äta frukost. Jag blev mätt typ direkt så hon fick halva min macka och äggröran som blev kvar. Tessie lämnade också en macka efter sig, och Julia slängde även i sig halva den. Sedan sa vi stopp. Behöver ju inte äta bara för att det finns liksom. Det är inte en chans att hon fortfarande var hungrig! Hon bara råkar älska ost.

Jag har städat badrummet på övervåningen. Dock inte lika noggrant som det kanske behövdes, men min nacke och rygg spökar ordentligt idag. Inte så att det gör direkt ont, men det är liskom tungt och obehagligt. Dessutom strålar det så det kommer som sprängande huvudvärk titt som tätt. Jobbigt!
Julia ligger nu och ska sova middag och jag tänkte passa på att ta en dusch/bad. Får se vilket det blir! Ikväll är det ju kalas, och då vill man vara ren och fin ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0