Jag ska på möte i kungsbacka idag, så Juli...

dsc08630 (MMS)

Jag ska på möte i kungsbacka idag, så Julia och jag står och väntar på bussen. Står och står. Julia ligger och sover och jag sitter på staketet. Vi var framme i väldigt god tid idag, för ovanlighetens skull. Julia behövde sova så vi gick typ 20 min tidigare än vad vi hade behövt, vilket resulterade i att vi var framme ca 25 min innan bussen skulle gå. Trots att jag verkligen försökte slöa. Skönt att slippa stressa iaf :d Förresten så avskyr jag vädret som är nu! Inte kallt, men inte varmt. Det regnar inte, men är ingen sol heller. Det är bara kladdigt och klibbigt och äckligt! Skitjobbigt! Nu kommer snart bussen. Bara 4 min kvar. Dags att preppa lite. Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0