9 juli 2011 - Passed out!

Idag har vi varit ute nästan hela dagen! Det har varit kanonhärligt väder och jag och Julia la beslag på de två Brassestolarna som finns i hemmet och satt i varsin ute på gräsmattan. Hade också fyllt Julias pool med lite svalt vatten, men efter ett spontant vattenkrig mellan mig och min käre bror, tömdes den rätt fort. Av Andreas, ska väl tilläggas. Och att han missade mig är också ganska viktigt. Och att jag inte missade honom, är ännu viktigare! Han var pisseblöt efter att jag sprutat ner honom totalt med vattenslangen! Alltid roligt med vattenkrig. Väcker minnen från sommaren -08.

Hur som, Julia har vari helt slut sen lunchvilan. Hon sov bara ca 30 min, vilket är alldeles för lite. Det har mest varit gnäll sen dess, vilket är fruktansvärt påfrestande. För oss alla! Men om man ska se det från det positiva hållet så var det ju ingen match att natta henne ikväll. Hon ville inte ha vällingen, bara nappen. Jag satt i kanske 2 minuter och pillade henne i håret och hon märkte inte ens att jag lämnade rummet. Hon låg bara och snarkade! Hon fick ta ett avsvalkande bad innan läggdags också, vilket nog är en bra idé. Hon har ju väldigt ont av värmen. Jaja, hon lär väl vakna ett antal ggr. En kväll som börjar bra slutar väldigt sällan bra. Men nu är jag ju beredd på det så...

Tog en del söta bilder mellan grinminerna, men hittar naturligtvis inte mitt usb. Orkar inte leta efter det ikväll heller, slapp som jag är. Kanske imorrn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0