31 juli 2011 - Första morgonen

Det mest otroliga hittills är ju att Julia faktiskt sov hela natten i sitt rum. Skulle jag aldrig ha satt mina pengar på! Men hon var väl så trött att hon inte orkade vakna! ^^ Hon väckte mig strax innan 07, iaf, och då var hon ledsen. Förstod nog inte riktigt var hon var, men så fort jag kom och hämtade henne blev det bra. Jag har också sovit gott inatt. Faktiskt! Trots alla bilar och festande människor sov jag som en prinsessa. Tror snarare det är pga alla ljud. Finner det rogivande! I Åsa var det alldeles för glest mellan ljuden så allt blev bara oljud. Nu är det dock knäpptyst. Ytterst få personer som är vakna vid den här tiden här.

Jag glömde köpa någon frukost till idag, så vi har ingenting hemma (Smart Mia) så Julia och jag ska nu klä på oss och cykla till Coop direkt. Det öppnar ju 07 även på söndagar! Vilken lyx att ha såna affärer i närheten! :)

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0