30 juli 2011 - Klappat och klart

Nu sitter jag i soffan och tittar på film i "min" nya lägenhet. I mitt nya hem, iaf. Blandade känslor, men mest är det spännande. Sitter och ser framför mig hur jag kan inreda. Den som ändå var rik...

Det har varit full rulle hela dagen, och Andreas och en vän, Håkan, som bar allt var bara två svettiga pölar när allt var klart. Men att först bära ner en soffgrupp, en dubbelsäng + en barnsäng från övervåningen på en tvåplansvilla, och sedan upp för 8*5 trappsteg (alltså 40st) när det är så jäkla varmt som det har varit idag, ja då blir man nog rätt så svettig. Jag bar mest bara kläder och leksaker, men jag var rätt mör efteråt jag också. Vi var i alla fall klara här strax efter 15 och då cyklade jag ner till först Coop och handlade hem lite mat tills idag, och sedan vidare till Hemmakväll. :)

Julia har somnat. Hon ligger och sover i sitt egna rum. Trodde jag aldrig, men hon har varit redo att sova sen vi käkade middag. La sig gång på gång ner på golvet med sin filt. Dock ville hon inte somna när jag ville, så jag lät henne vara uppe lite längre. Vi tog en dusch tillsammans och satt sedan i soffan framför en film och gosade. Eller jag försökte gosa med henne, men hon ville inte jättegärna. Sitter man stilla blir man ju trött - och det är faarligt!^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0