29 juli 2011 - Pust

Sov som skit inatt också. Somnade iofs bättre än nätterna innan, kanske efter bara 40 min. Men vaknadet titt som tätt. Sen väckte Julia mig vid 03, och då var jag så kissenödig att jag tvingade mig själv att gå upp. Och Julia skulle följa med, såklart. Hennes blöja var överfull också så vi bytte den när vi ändå var i farten - och sen ville hon upp och leka. Något som inte alls föll hennes trötta mamma i smaken. Så jag la mig i sängen och efter en liten stund kom Julia och la sig frivilligt och vi somnade om. Klockan var väl runt 08 när vi gick upp, men sablar vad trött jag är nu!

Vi åkte in till Kungsbacka ganska direkt efter vi vaknat. Åt bara frukost först. Vi tog inte med oss någon vagn idag eftersom vi inte skulle vara där så länge. Var en utmaning att ha Julia gående, men jag tror hon tyckte det var rolitgt. Det var uppenbart att hon hade "the time of her life" när jag ville kolla in slutrean (igen) och hon slet sig loss och kunde springa fritt i affären - med en tokig mamma bakefter! Hon skrattade högt och belåtet, och all personal samt andra besökare iakttog oss noggrant. Vissa skrattade, andra log. Några få såg vettskrämda ut och hoppade högt så fort vi kom i närheten. Jag lämnade rean ögonaböj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0