29 juli 2011 - Pack up

Idag har jag packat. Inte hela dagen, men en stor del av kvällen. Tvättat typ alla mina kläder och packat ner dem iaf. Väntar bara på sista torkningen. De mesta av mina saker har ju legat nerpackade sen sist jag flyttade (från kortedala) så det är inte så jättemycket jag har uppe. Skönt!

Andreas och Tessie sitter och tittar på film. Jag satt också och kollade en stund, men den känns alldeles för brutal för min smak. De hugger huvudet av varandra osv, och jag känner inte att jag pallar att titta på sånt just nu. Det får mig bara att må illa! Varför ska man se på sådana filmer när det händer så mycket skit på riktigt...?

Får se vad jag hittar på! Kanske jag går och lägger mig och tittar på film. Sov ju uselt inatt också, så kan behöva lägga mig ner. Eller också går jag upp och packar lite till. Typ mina hygienartiklar. Eller nåt...?!

Ni kan få lite bilder iaf:



Julia på glasscaféet i onsdags




Julia pussas. Också i onsdags.




Mira köar på Liseberg




Julia gör detsamma




Fördriver tiden med kramar




Julia aningen skeptisk - men hon gillade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0