28 juli 2011 - R.I.P (R.I.H)

Min telefon har avlidit. Rest in hell...(Drunkat, för att vara mer exakt)

Mickan och Mira var och åt lunch med Mickans syster + deras kusiner när vi kom till Gbg så jag och Julia kollade in rean lite. Men hittade inget. Hinner ju inte direkt titta heller. Julia är relativt nöjd så länge vagnen rör sig, men skulle jag våga stanna ens för en sekund blir hon skirförbannad. Och vissa dagar känner jag att jag helst undviker massa bråk - idag en sån dag.

Vi promenerade till Liseberg och väl inne började vi med karusellen, eftersom den är gratis. Julia och Mira fick varsinn häst precis bredvid varandra och de tyckte det var jättekul. Julia var aningen tveksam till början men när åkturen var slut skrek hon ilsket. Hon ville absolut inte kliva av! ^^ Sedan blev det sagoslottet vilket också var omtyckt. Jag trodde Julia skulle tycka det var läskigt, men både hon och Mira satt spänt och tittade på alla figurer. Så himla sött!

Sedan åt vi, traskade runt inne i parken men bestämde oss snart för det var alldeles för mycket folk och gick ut. Vi promenerade tillbaka mot centralen, och mötte upp Mickans första sällskap vid Storan och sedan gick vi mot tåget, men hann äta en glass på centralen innan vi skulle kliva på tåget.

Jag har inte lagt in några bilder än, men gör det imorgon. Imorrn får jag och Julia ta oss in till Kungsbacka. Ska köpa en skruttelefon på Siba för typ 250:- för att ha något att ringa + bli uppringd med haha...men men, bättre än inget! Usch har verkligen ångest för att vara utanför tel. Känns som att stå i en enorm folksamling och upptäcka att man är helt naken - typ.

Hoppas på att kunna sova inatt. Skulle behöva det! Var några nättersen jag sov bra.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0