27 juli 2011 - Mätt och belåten

Runt 16 plockade jag på Julia sina kläder, och mig mina, och trampade iväg ner till centrum. Började inne på Ica där jag köpte hem en av Julias favoriträtter: Färdig köttfärssås på burk! Alla gånger hon har vägrat att äta så har jag serverat det, och alla gånger har hon ätit. Mycket! Sedan tänkte jag cykla till mammas grav, men det var lite kyligt i vinden och jag hade (såklart) glömt att plocka med mig en tröja till mig. Så vi åkte till glasscaféet istället. Så till mellis idag blev det glass. Inte helt fel!

Maten var serverad 17:30, och som jag spått åt Julia som om hon aldrig sett mat innan. Nästan 3 portioner hade hon slängt i sig innan hon började skaka på huvudet. Sedan tog vi en kvällsdusch tillsammans och sedan var det dags för Julia att sova. Jag la henne på blöjbytesdynan och sa åt henne att vänta där så skulle jag hämta blöja, salva och pudret. Jag tänkte mig inte för dock, så jag började plocka upp lite saker som låg på golvet och när jag kom fram satt Julia på dynan - som jag sagt att hon skulle göra - och badade i sitt egna kiss. Hon verkade inte ha något emot det, hon låg och lekte med sina tår typ. Hon stank av kiss! Så det fick bli en dusch till för henne, den tredje för dagen. Hon råkade nämligen bajsa på sista trappsteget när hon var på väg ner till mig för att få en blöja på innan vi åkte till affären. Så idag har det varit mycket kroppsvätskor och dylikt....Efter duschen fick jag i alla fall på henne en blöja snabbt, och sedan var det bums i säng. Hon somnade ganska fort utan svårigheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0