27 juli 2011 - Kanske dags för sängen ändå

Nu har jag ätit lite kvällmat och funderar på att gå och lägga mig. Sitter nu i köket och undrar var Tessie tagit vägen. Hon har varit och hälsat på sin pappa och hans sambo idag. Jag undra vad som händer imon. Ska kanske åka någonstans med Mickan och Mira, typ Liseberg eller slottskogen. Tror slottskogen är roligare för barn i Mira och Julias ålder. Eller? Julia älskar i alla fall djur. Nu kanske de inte har så mycket där, men det räcker nog ändå. Så länge hon får se och kanske känna på en häst så är hon nog nöjd. ^^

Nej, detta blir godnatt för mig. Vi hörs imorgon!
Godnatt,



Julia och Mira (Mickans bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0