26 juli 2011 - Spindlar i diskhon

När jag skulle sätta på kaffet i morse möttes jag av en hemsk syn; en stor spindel! Jag ogillar spindlar väldigt starkt. Ska inte påstå att jag har fobi för dem, men när de dyker upp sådär plötsligt så får jag ont i kroppen, typ. Går över efter ett tag dock. Idag var det så där plötsligt. Höll på att ramla ihop av avsky. De är ju så äckliga!!



- Och stor var den!




Fast det värsta var ju nästan att när jag stått ett tag och samlat mig (med Julia på höften pga hennes rädsla för isoleringspersonalen) och knäppt av några bilder på den grymt äckliga varelsen så inser jag att finns ännu en spindel i hon! Mycket mindre, men lika avskyvärd!




Jag slog ihjäl den stora med en petflaska och dränkte den lilla. När Tessie kom upp fick hon plocka bort dem, jag tyckte det var äckligt. Jag har absolut ingenting emot att ha ihjäl spindlar - när de är i mitt hem. Ute ser jag ingen orsak, då undviker jag dem bara. Men de ska inte vara inne där jag bor, då inkräktar de bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0