26 juli 2011 - Hemma

Nu är vi hemma och Julia ligger och sover. På vägen hem la hon en enorm baj så jag fick ställa mig vid vägkanten och byta blöjan på henne. Det var inte alls roligt! Imorgon kommer vi inte kunna gå någonstans för då måste jag tvätta vagnen...
Trodde det var därför hon inte velat äta under dagen, för hon behövde bajsa, men kanske inte hittat ett bra tillfälle att göra det. Så jag testade med maten när jag kom hem, men icke. Hon ville inte äta alls. Jag gjorde extra mycket välling som jag fick truga i henne, men den drack hon i alla fall upp. Jag borde försöka få i mig någonting jag också, men jag är så trött att ögonen går i kors. Usch, äta är så jäkla tråkigt.............

Hörs imon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gullig header! :D

2011-07-26 @ 22:37:10
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0