25 juli 2011 - Vattenpåfyllning

Det var riktigt behövligt med ett varmt bad. Känns mycket bättre i nacken nu. Fortfarande stel, men inte lika orörlig som innan. Vatten är magiskt! Nu sitter jag vid köksbordet med ett stort glas kallt vatten. Visst är det skönt att bada varmt, men satan vad törstig man blir! Vilket dock enbart är bra när det kommer till mig, för jag är så jäkla dålig på att dricka vatten annars. Julia verkade vara riktigt trött, men det är klart. Har ju varit en jobbig dag för henne, med massa gråt. Då blir man trött! Dessutom sov hon inte ens 1 timme vid vilan idag heller. Hoppas på att det håller i sig! Fast jag måste kanske byta hennes blöja innan jag själv går och lägger mig sen. För att försöka hålla det så torrt som möjligt. Beror ju på hur mycket hon kissat, men hon drack en hel del vid middagen, så det bör ju vara en tung blöja om några timmar! Jag fick i alla fall smort in henne med salvan! Var inte det lättaste, men jag tog det väldigt lugnt, pratade med henne uppmuntrande hela tiden och lät det ta den tid det tog. Stressade inte på det, och då funkade det faktiskt. Måste bara få Julia att lita på att jag ska vara försiktig ocg varsam. Stackars min lilla flicka!



Pussgurkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0