25 juli 2011 - Måndag

Det är fortfarande skitkallt, men Julia vill gå ut. Uscha! Får väl försöka dra på mig ordentligt, men jag har typ inga kläder. Funderar på att dra fram min parkas, men det är kanske att ta i? Känns dock som om det skulle behövas! Fryyyser...!
För att fortsätta klagandet lite så har jag jätteont i nacken idag. Eller inte ont direkt, men jag är fruktansvärt stel och kan typ inte vrida på huvudet. Har legat konstigt under natten och varit på helspänn pga mardrömmar osv.

Skulle till att skriva ett CV, men det går inte. Julia är så himla osjälvständig nu för tiden och kan inte underhålla sig själv för 5 öre! Hon sitter på golvet, tittar upp på mig och gnäller samtidigt som hon försöker få på sig sina skor. Lite som en hundvalp, fast de sitter med kopplet i munnen. Får väl ta och rasta henne en stund...! Brrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0