25 juli 2011 - Lagar mat

Riset är klart, nu är det bara fisken som fattas - och barnet. Hon ligger dock fortfarande och sover och jag har inga som helst planer på att väcka henne! Hon behöver sova, äta får hon göra när hon vaknat. Idag blir det torsk till lunch. Torsk med pesto och soltorkade tomater (Mickans recept, som jag älskar). Har som en nyförälskelse i soltorkade tomater och pesto. Har aldrig gillat det innan men efter Mickan introducerade den här maträtten har jag blivit aningen besatt. Vill ha det till allt! Undrar hur länge det håller i sig...?

I em ska vi till Bvc. Fick ringa i förmiddags och få en tid då Julia verkar ha ordentligt ont i "pepio". Hon skriker och gråter när jag ska tvätta henne vid blöjbyten, och vägrar låta mig göra det. Och att låta bli är ju liksom inte ett alternativ! Man måste hålla det rent! Så vi ska ner och se om de vet vad som kan vara fel men min skrutta.



Finaste och jag för typ 14 månadersen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0