24 juli 2011 - Höstmorgon

Julia och jag har ganska nyss vaknat. Hon vaknade och var ledsen strax efter 01 inatt, så hon fick komma över till mig. Dock fick jag byta hennes blöja först, då hon råkat dra den halvt av sig. Det var svårt att somna om igen sig, för både henne och mig. Det var så varmt, så jag öppnade fönstret. Men ute blåste det storm, eller nåt, så det lät så mycket. Dessutom fläktade det inte in iaf. Blåste liksom förbi! Så jag stängde igen. Vi somnade väl om runt 02, och Julia har vaknat ett par ggr under natten sen dess. Tappat nappen eller hittar inte filten osv.
Det låter som höst ute. Lite jobbigt. Fast jag vet inte, jag nästan längtar lite efter hösten. Vad jag kommer ångra de orden om sisådär 2 månader :p



Men än så är det sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0