24 juli 2011 - Cykeltur till lekplatsen

Det började regna ordentligt, och då tyckte jag det var en bra idé att ta med mig Julia ut på en promenad. Är ju jättekul att plaska runt i regn och pölar (om man är nära hem så man snabbt kan komma in). Julia tyckte det var sådär kul och vände hem flera gånger så efter kanske 15 min gav jag upp. Men när vi skulle gå in fick Julia syn på cykeln och då ville hon åka. Hon stod och pekade på sin stol och försökte hoppa upp i den. Det var bara att hämta hjälmen och trampa iväg. Vi hamnade nere vid en liten lekplats, och Julia fick åka rutchkana (som var blöt så det gick skitfort!) och gunga en stund. Var inte där jättelänge eftersom det snart var dags för Julia att sova middag. Vi åt frukost lite sent idag så hon får äta när hon vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0