23 juli 2011 - Julias favorit

De senaste gångerna jag och Julia träffat Sara har det visat sig att Sara är lite av en favorit! På ett ganska brutalt sätt! Hon typ skriker och gapar om jag försöker lyfta upp henne eller ta hennes hand när vi ska gå. Det är bara Sara som gäller! Hon får gärna bära runt på henne jämt. Och Sara tycker ju det är mysigt, och jag är ju egentligen glad att få slippa ett litet tag, så det är ju egentligen en win-win situation. Men jag måste ju klaga lite, annars hade det ju inte varit jag! :p



Vi hade bestämt att börja med lunch, men först skulle jag gå vägen om Kicks och lämna lite saker till Mickan. Miras filt som Julia fick låna igår, samt Mickans sminkborttagning som Julia (snodde) råkade plocka ner i min väska innan vi åkte hem igår. Det visade sig att Mickans lunch typ började då, så hon hakade på. "The more the Marrier", liksom ^^
Mickan fick smita iväg ganska så omedelbart när hon ätit upp då hon bara hade 45 min. Vi andra satt kvar en liten stund. Sara tog en kaffe på maten, och hon fick dricka den i lugn och ro medan jag bytte Julias blöja. Sedan sov Julia lunch och Sara sprängde plånkan inne på "Johanssons" (eller inte...) Hon köpte ett par skor som var nedsatta från 1400:- till 100:-. Rätt bra kap, liksom! Jag köpte ingenting. Jo, puder till Julias rumpa och en pekbok med djurungar. Dock gillar hon typ bara framsidan där den är en liten terrier eller nåt. Det är nämligen Ninni, Mickans föräldrars hund.







Efter att ha traskat runt i stan en stund hamnade vi på Karma där det blev middag och fika innan vi tyckte det började bli dags att avrunda dagen. Jag hamnade i bråk med busschauffören på vägen hem! Hon satt och dumförklarade mig när det i själva verket var "hennes egna" (alltså en annan bussvhaufför) som var helt jäkla okompetent. Jag blev helt rasande, men lyckades dock lägga band på mig själv och det slutade med att jag vann! :D Nu ska jag titta lite på och sen blir det John Blund.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0