23 juli 2011 - Då får jag panik!

Jag la min mobil på laddning igårkväll när jag gick och la mig. När jag vaknade imorse hade den stängt av sig! Jag trodde det kunde varit Julia som stängde av den, eftersom hon gör det i tid och otid, men när jag satte på den var det helt, komplett urladdad. Den la liksom av efter 4 sekunder. Vet inte om det är något annat fel på telefonen än att laddaren bara glappar. Det har den gjort ett tag, och hoppar ibland ut och slutar ladda sådär under natten. Hoppas att det inte är något värre! Har inte råd att köpa ny mobil nu!! :/

Julia har i alla fall sovit som en prinsessa hela natten. Vaknade till en gång i gårkväll och då fick jag ge henne nappen samt starta hennes musik för henne igen. Men annars har det varit tyst. Skönt! Hon vaknade för ca. 30 minutersen och nu ska vi gå ner och äta frukost! Vi ska äta lunch med Sara i kba idag, så det blir lite senare än vanligt. Få köra i Lillfisen ett mellanmål om ett par timmar så hon håller sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0