21 juli 2011 - Vet ni vad...?

...jag har hittat mitt Usb-minne! Är överlycklig :D Ska lägga in lite bilder som har tagits sen det försvann. Om jag orkar :p

Idag har vi varit på möte i kungsbacka, och det gick bra. Allt löste sig till det bästa och det är ju alltid tillfredsställande. Sedan gick vi en sväng på rean, men hittade inget idag. Var på jakt efter nya byxor, eftersom jag typ inte har några alls som är bra. De enda som fanns kvar i min storlek var ett par aprikosfärgade jeans i en riktigt slimmad modell. De såg inte så hemska ut som det låter, och kostade bara 50:- men jag vågade ändå inte köpa dem. Det är liksom inte jag, och jag skulle nog känna mig obekväm i dem.

Sedan åkte vi hem. Jag var trött och kände mig så otroligt äcklig i det kladdiga vädret som var. Höll helt ärligt på att klä av mig kläderna på bussen och sitta i underkläder. På allvar! Hade panik. Men som tur var kunde jag motstå den impulsen och behöll kläderna på. Det hann börja regna på vägen också så jag fick duschat av mig lite under promenaden hem.

Sen dess har vi bara tagit det lugnt. Inte Julia dock, som farit runt som en duracellkanin och bokstavligt talat hoppat in i väggarna. Hon har flugit i golvet otaliga gånger, men ingen skada skedd. Hon tycker bara det är skitkul när alla skrattar åt henne! ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0