18 juli 2011 - Mys i Kungsbacka

Jag och Julia har haft en jättebra dag i Kungsbacka med våra fina vänner Mickan och Mira. Mira och Julia är väldigt fysiska och ska antingen pussas eller slåss. Men det är väl så de lär känna varandra. Som djur typ :p Nej, men Julia är ju i en sån där härlig fas då allt är dåligt, så Mira fick sig en tjotting i tid och otid, om hon tog vad nu Julia hade. Men Mira verkade inte ta särskilt illa upp, som tur vad. Hon är liten, men jäkligt tuff, och trots Julia är så mycket större så ger hon igen utan problem. Påminner väldigt mycket om sin mamma när hon var liten...^^

När vi kom dit fick flickorna äta. Fiskbullar, vilket de verkligen tyckte var gott! Sedan åt jag och Mickan torsk med brynt smör. Sjukt gott! När maten var uppäten (och tallrikarna typ renslickade....) behövde flickorna sova middag, så vi promenerade ner till Coop. De sov väl inte jättelänge någon av dem, men en liten power-nap var blev det i alla fall, så de var i full gång när vi kom hem igen. När Andreas kom hem planerades middagen, och medans potatisen stod ugnen tog jag och Mickan med oss våra fina tjejer ut på lekplatsen så det fick leka lite. Mira älskar att gunga, medan Julia tyckte det var roligare att klättra (-och springa runt i okända folks hem -). Tyvärr blev det inga bilder då batterierna på min kamera tog slut typ på 2 minuter efter jag hade satt på den. Suger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0