17 juli 2011 - Natten

Nu har vi kollat färdigt på våra filmer! Blev "Bride Wars" och "Tangled" ("Trassel"). Har faktiskt inte sett någon av dem innan, är lite sen sådär. Men de var bra! Älskar verkligen animerade filmer, typ "Trassel" och "Bee movie". Är så fascinerad av hur verkligt det ser ut, och detaljerna som finns och hur man än försöker kan man inte hitta en svag länk i filmerna. Otroligt! :D
Har proppat oss fulla med glass, skorpor och lite godis under timmarna också! Behöver jag säga att jag gått upp i vikt under den här snusfria veckan? Och jag har inte gjort något för att motverka det heller! Man kan inte sluta med allt på samma gång. I alla fall inte om man ska försöka ta hand om en Julia samtidigt! Ne, sockret får jag ta när jag är över snuset, men tills dess lär jag springa förbi speglarna...^^

Nu ska jag iaf försöka sova. Har blivit lite dåligt med den varan också på sistonde. Får se hur det går inatt!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0