14 juli 2011 - Sovmorgon till tusen

Julia har sovit klart godkänt hela natten. Få gånger har jag fått ge henne nappen och stoppat om henne, men det är ju inget att klaga över. Jag har vaknat ett flertal gånger, men jag blir inte lika påverkad av det nu som jag blev för några dagarsen. Det går framåt!
Julia vaknade gråtande vid 8 och jag flög upp. När hon märkte att jag satt bredvid henne sträckte hon upp armarna och jag lyfte upp henne och sedan la vi oss ner i min säng. Ett bra tag låg vi och busade, kramades osv, men sedan somnade vi om. Utan att det egentligen varit planerat. När jag vaknade nästa gång och tittade på klockan var hon redan halv elva! Jag fick en smärre chock! Vi tog oss upp i alla fall och fick ätit frukost. Vet inte om det blir någon vila för Julia idag, men hon verkar faktiskt trött. Kanske för att hon sovit för länge? Eller för att hon sovit dåligt några dagar innan. Hon behövde ju uppenbarligen sova! Får se om det blir något mer innan vi ska iväg till Bvc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0