13 juli 2011 - Dåligt med sömn

Julia har vaknat flera gånger under natten. Antingen hade hon tappat nappen, slängt bort filten eller slagit i huvudet. Men hon somnade om utan problem. Jag har dock haft jättesvårt att sova. Har vaknat minst lika många gånger som Julia, utöver de gånger hon väckt mig. Sen klockan 04 har det varit typ en gång i halvtimman. Men så var det ju sist jag slutade snusa också. Fast då svettades jag. Som en vibränd gris! Nu fryser jag mer, och om jag svettas så är det kallsvettningar, men det händer inte så ofta. Skakar och hackar tänder mest! Konstigt hur kroppen kan reagera. 

Nu har vi i alla fall bestämt oss för att gå upp. Julia sitter i mitt knä också gosar med sin filt. Hon är så kall om fötterna så jag försöker värma upp dem lite. Ska snart ner och få oss lite frukost tror jag! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0