11 juli 2011 - Bad day

Dagen har inte varit särskilt rolig alls. Har mått riktigt dåligt, varit frusen och ont i kroppen. Som om jag var på väg att bli förkyld. Har inte velat äta heller, eftersom suget som kommer direkt efter maten är värst. Så det blir liksom att jag inte slutar äta förrän jag är påväg att spy. Kommer gå upp så mycket i vikt alltså! Suck...

Jag har i alla fall varit på grinigt humör, men försökt mitt allra bästa att inte ta det ut över Julia. Kommer dock inte ihåg vad vi gjorde under förmiddagen. Men efter att hon sovit middag (i 2,5 timmar!) tog vi på oss och cyklade ner till lekplatsen. Var inte jätteroligt eftersom det inte var några där, men vi fick lekt lite i alla fall. Nu funderar jag på att gå och lägga mig hos min lilla tjej och hoppas på att morgondagen blir bättre...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0