10 juli 2011 - Nära döden

Dagen har flugit förbi rätt fort! Har varit extremt upptagen med at tugga tuggummi, såga ner hängiga grenar och bara få mig själv på andra tankar än det som jag helst vill tänka på nu; Snus! Tanken på en helt ny, kall snusdosa får håret att resa sig på kroppen av välbehag. Så jag försöker alltså att inte tänka på det! Är lite nervös nu inför ikväll. Sist jag slutade snusa (för 3-4 årsen) gick dagarna skapligt bra, medans nätterna var fruktansvärda. Jag svettades så illa att jag vaknade, dels av det, men också för att mitt duntäcke luktade så illa. sov mellan 4-5 timmar/natt den första veckan för abstinensen var så jobbig. Hoppas det inte bli så den här gången, för då vette fan om det är värt det. Nu har jag ju en Julia att ta hand om, och det går inte med bara 4-5 timmars sömn i baggagen!

Julia och jag höll på att ryka med idag. Helt ärligt, jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv! Vi skulle cykla ner till centrum en snabbis innan maten. Eftersom grillen var igång hade vi lite bråttom och tog därför Ringvägen bort till Kumlakollonin och sedan ner där. Man sparar en del tid där! Men på den vägen finns en rätt häftg kurva där det är väldigt dålig sikt pga höga träd och en järsgård. När jag och Julia kom i den kurvan såg jag hur en bil, i alldeles för hög fart, kom mot oss. Jag antog ju att han skulle sakta in, men det gjorde han inte! Han bokstavligt talat smekte vänster väghalva, och jag nästan kände bilen när den flög förbi oss. Jag vågade inte titta någon annanstans än precis framför mig. Hade jag så lite så cyklat på en lite större sten och svängt till hade det slutat riktigt illa! Vissa idioter borde inte få lov att befinna sig på vägarna... 

Har fortfarande inte hittat mitt usb. Har fortfarande inte letat :p

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0